Freitag, 2. August 2013

I'M SO EXCITED AND I JUST CAN'T HIDE IT

First post, crazy shit.








Das Kleid hab ich von einer Freundin ausgeborgt, ist von H&M glaub ich und mir etwas zu kurz, was ich in dem Fall aber nicht schlimm finde.
Ich hatte als ich zu ihr gegangen bin meine roten Chucks an, die ich dann für die Fotos gleich angelassen hab und die Kombination gefällt mir, irgendwie.
Ich mag vor allem den Rucksack, er gehört meiner Mama, (ausgeborgt ha!).


I borrowed the dress from a friend, she's got it from H&M I think, little short but I find that not too bad in that case.
When I came to her was wearing my red chucks, which I kept on for the photos, I somehow like the combination.
I especially like the backpack, it's my mums, (borrowed, ha!).



  1. lace dress- H&M
  2. backpack - IKEA 
  3. shoes - CONVERSE ALL STAR


Kommentare:

  1. love your both first looks, i borrow so much stuff from my mum too hehe, I follow you!

    xx

    Dessie

    http://littlemissdess.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ahw thank you!
      yeah, mum's wardrobe is more exciting than mine sometimes hah.

      xx
      Anna

      Löschen
  2. really beautiful!!
    amaaazing and long legs!

    http://licktheburguer.blogspot.com.es/

    AntwortenLöschen